jag står utanför din dörr..

hej.
i helgen har jag befunnit mig i min sommarstuga, och just därför har jag inte skrivit en ynka rad i denna underbara blogg.
i fredags hade jag en jobbig dag, alla åkte. mamma, pappa, marcus, linnéa, ozzy och sen även andy.
det var ganska förjävla tungt. och jag har varit sur hela helgen. fy fan.
mamma&co är borta i 9 dagar och andy är borta i hela 16..  det är segt, och jävligt surt att sova ensam natt ut natt in.
men imorgon blir det heldag med ellen&emma. vi hoppas på sol..
nej nu ska jag gå och lägga mig. en viss liten dam är trött.
och jag är inte den som bangar när det gäller sömn så godnatt.




.. bara för att säga att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam

hör av dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback