jag vill bara lägga mig ner och inte göra någonting.

det är ett helvete. mitt liv. en ledig dag, en förstörd ledig dag.
om två veckor lämnar jag skiten tillfälligt i en månad. och jag kommer inte sakna det en sekund.
nog om helvetet.

imorgon ska det bli väldigt trevlig och mysigt. du får mig att le. inte bara på utsidan, utan hela insidan ler när jag är med dig.


tränat lite idag med, tro det eller ej. sprang 31 minuter och 42 sekunder, sen orkade inte jag pinna på så snabbt, så jag gick i en kvart sen gick jag snällt ut från gymmet. och åkte hem med ida&ellen. gott e de.

nu ska jag gå och sova, dra ett täcke över huvudet, för imorgon är jag tillbaka till helvetet.


fuck you.

och världen förtjänar inte dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mera......

2008-07-20 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback