tisdag!

imorgon kommer bli en bra dag, jag ska gå upp kl 0900 och äta frukost, sen ska jag mamma, linnéa, ziggy, ozzy och alice gå ut och gå i skogen. mys eller?
sen ska jag åka och träna och sola. vääälbehövligt. sola främst, jag vill ju inte vara en blekfis när andy kommer hem.
på onsdag jobbar jag den långa turen igen, så då blir det nog inte så mycket vettigt gjort, sola lite kanske

på torsdag är jag ledig så grymt jävla underbart.. på fredag börjar jag kl 1700 så skönt så jag hoppas att hinna med att sola, träna och säga hejdå till en. och köpa musli?

på lördag jobbar jag igen, men bara fyra timmar. trots allt skitsnack. jag tänkte ta tiden om ingen annan gjorde de,  men se ni det var faktiskt en vänlig själ som tog 1130-16 tji fick ni.
så hela lördagen ska jag gotta mig i stugan, äta god mat, sola? bada? gosa med alice! osv.

sen är det bara en liten rakarns söndag kvar. sen jag fri som en fågel i fyra underbara veckor. och då händer det saker,
den första veckan är jag nog iofs mest ensam i världen, släkten i åre, andy i spaninen och vänner som jobbar jämt och ständigt, haha men iofs så brukar ju alltid jag vara den som alltid jobbar, men för en jävla gångs skull kan jag jämt.

sen kommer mamma&pappa hem, så ska de bli sol&träningsvecka för mig!
sen kommer andy hem då blir det flytt för hela slanten! och gissa om jag längtar! det är nog det jag ser fram emot mest just nu, eller mest just nu är att slippa mitt jävla jobb, idag när jag kom innanför dörrarna kände jag bara av en sån stor jävla ångest. idag ville jag typ gråta när dom började tjata på mig, och det kom ett busslast med 50 barn JA VISST FAN GJORDE DET DE. och ni ska vara glada för att det finns människor som ställer upp, när ni bara lämnar och går.
gash.
jag hatar mitt jobb lite mer än vanligt just nu.

mitt nya liv börjar i mitten av augusti just nu lever jag i nån mellan värld.
så nu ska jag sova.



16 dagar, en liten evighet.. men på dig kan jag vänta längre än en evighet!

Kommentarer
Postat av: B1

B2!! jag lider med dig, jag vet vilket jäkla helvete vissa människor kan orsaka på det jobbet.. fy fan för dem latmaskarna.. känner agg mot dem härifrån, ca 17 mil bort.hahaha...Ring om du behöver prata, jag vet ju vad det handlar om trots allt! PUSS

2008-07-22 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback