chup chup..

jag försöker smälta alla intryck. jag försöker förstå. att det hände. men allt känns så avlägset. och så tråkigt att det är över.. emma tack för fan. utan dig skulle det inte varit hälften så kul.

nu jobb i två dagar, det suger balle. helt seriöst. men sen är det midsommar och vet ni vad lollo ska göra då? JO campa.
hey ho let's go.. kan bli intressant. lollo i en husvagn. för första gången, förra helgen va de tält för första gången, mina oskulder bara ryker iväg. lite läskigt. haha

ahmen hörrni, det är FOTBOLL på tv, min absolut favorit sport.. not.. men vad gör man inte för kärleken.

tagga husvagn.

Kommentarer
Postat av: the staaar

Lou jag vill ju vara med om o ta alla dina oskulder ;) synd att jag redan blivit av med alla så vi inte kan samköra...mohaha

2008-06-17 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback