he's mine!

GODKVÄLL!
idag har det varit en ganska fantastisk dag. började att jag hoppade ur sängen kl 0915. andy segade och mumlade, nee jag skiter i frukost, eller nej så här va det, jag frågade ska du ha frukost? han mumlade fram ett nej. nehe tänkte jag och pallrade mig ner och gjorde iordning de godaste, flingor och mjölk, men äggmacka !
sen åker han,jag,mamma&ozzy till månsarp och hälsade på Alice! hon är söt. sen körde jag hem andy, och vidare hem till mig, där hann jag ju inte befinna mig länge, emma sms ett varnings sms, mitt hjärta stannade typ. så står de, varning va beredd på att jag inte är så hungrig! okej! hon hade inet kolavippat iallafall! så hon och jag gick på A6 ett tag, jag spenderade cash som vanligt. sen lunchade vi på ikea! äckligaste salladen ever, smakade endast lök. tacka gud för att jag  köpte en chokladboll! sen snabba puckar för emma. hon skulle ju jobba igen! delad tur låter lattjo.
själv åkte jag hem i stillsamt tempo, bytte om, GICK till jobbet, jobbade 4 timmar, GICK hem.
och hey här sitter jag nu, ska göra mig en skål flingor och titta på SATC

imorgon kommer bli en bra dag.
-morgonpromenad
-lunch med ellen&ida
-shoppa
-pizzakväll med två godingar.

sen är det fredag och då ska jag jobba lite på kvällen, sen hoppas jag på att få sova i en viss liten 120 säng med en viss liten pojkvän! annars får det bli en annan dag.
jag måste ju börja vänja mig, i septemer kommer jag ha vanan inne. och jag kan lova dig att jag längtar, oh vad jag längtar!

godnatt för fan

Kommentarer
Postat av: varning

för emmaaaaaaaaaa, she's hungryy for pizzaaaa mohaha

2008-06-26 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback