HULTSFRED!

let's go fucking mental!

nu såhär i efterhand var det så sjukt jävla kul. när man var där och frös och va skitig ränkte jag det här är inte min grej. men sen när håkan kom och sjöng, det är mitt eget fel vad som än händer med mitt hjärta, då tänkte jo det är är min grej.
 liten miss bara att jag inte visste vem dom där rage agaist the machine va. haha jag satte ju guds livets jävla truch kommentar, han den där rage, är han bra? gissa om jag fick höra de. jo lite. av mina nya vänner.
det bjöds på underhållning av alla de slag. en folkfest så att säga. och bajjamajjorna va så grymt jävla äckliga i början, i slutet riktigt trevliga. helt sjukt hur en människa kan ändra uppfattning. haha.
jag och emma sov i världens minsta tält. men det var mys. förutom när det regnade in och allt mitt blev blött. skit är det.
sen hade vi livets grannar, olivia, matilda,louise,johanna&millan. sen det oerhört fräsha grabbtältet med dino, älgen, davve, lindtser. va de nån mer? man visste knappt vilka som bodde där, alla var där. haha så sjukt jävla coolt.
och goaste kön. kö till att komma in på ica. är inte det livet? jo visst är det?
men nu ska jag göra nåt jag inte gjort på länge. duscha! mitt hår står åt alla håll. pulvret äge, bara den lila ditajlen att jag hade knullruffs från dag ett. jääävligt nice. fett med nice lixom.

nej nu ska jag gå. väntar på bättre tider, och med den menas nästa helg. då blir det tält igen. jag kan inte längta mer!
tält är så livet!

hultsfred 09 ? emma ställer du eller? let's go fucking mental!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: största trysheeet

Klart som fan att we going mental nästa år, nu har jag äntligen börjat få upp ögonen igen juuu, DET är trysh, livets jävla RAGE

2008-06-16 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback