på begäran!

eeh hej. min blogg suger jag vet. men helt seriöst. det finns inget kul att skriva.. imorgon skulle jag jobbat goaste 7-16 men nej då måste jag åka med ozzy till djursjukhuset kl 0800 så jag måste byta till kvällsskift. kul
så imorgon ska min kära hund sövas och typ opereras och jag har en konstig känsla i magen. hoppas inget går fel. då vet jag inte vad jag gör.

idag har jag fått ett chockartat besked. det blir inte stuga i hultsfred, det blir tält, ett sexmanna tält till råga på allt. så från att bo i en varm och gosig stuga till att bo i ett tält med 4 nästintill okända. det är ju lattjo. kan bara gå bra.
så idag gick jag och emma och inhandlade oss matchande gummistövlar. + ett band till mobilen så vi inte tappar bort den. sen köpte vi lite skit på bikbok. lets dip. OKEY
sen kom elsa och vi tågade in på ikea och vips så rök 400 spänn till .. på typ ljus.

sen cyklade jag hem. och vände. men tog bilen upp till a6 där jag väntade på min underbara andy. sen körde jag hem honom. och nu är jag här. ska sova nu. för imorgon som alla vet kommer en jobbig dag.

men det var allt för den här gången. hejdå

Kommentarer
Postat av: ida

vad sägs om att sova mellan Å och C i hultan tältet?! ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback