you're the one

jag är inte blind. och inte dryg.... vad är det som egentligen händer. jag behöver lite glädje, till att leva.
jag hatar mitt jobb. mer än du någonsin kan ana. om det inte blir bättre efter min semester. då är det nog time to say goodbye. men va fan ska jag göra då? plugga? hitta ett annat skit jobb? det löser sig förhoppningsvis på ett bra sätt.
nu ska jag gå och göra något jag behöver. sova. det har varit en helvetes dag. verkligen helvete.
imorgon ska jag vara glad. och i övermorgon också. och alla andra dagar.

fuck you, i won't do what they tell me.


Kommentarer
Postat av: llouisee.blogg.se

hej,hur har du fått så fint tema? kan du skicka länk eller var det nu är?<3(:

2008-06-24 @ 11:46:13
Postat av: carro

du är värd så himla mycket mer än det skitjobbet, sluta så fort du kan gumman.. saknar dig puss

2008-06-24 @ 12:03:02
Postat av: els

usch..men på torsdag kommer du va glad för då får du va med favoellen;)

2008-06-24 @ 15:36:58
Postat av: eeeeeng

Han den där Rage kan läka alla sår...och få ut alla dina känslor mohaa

2008-06-24 @ 18:35:16
Postat av: lilla 90:an

gör vad du vill vännen ! du är verkligen värd det! börja plugga så du får göra nåt som du känner för sen. men du ska veta att ja kommer sakna dej massor ! puss

2008-07-02 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback