i need to know

who's that bimbo?

helo!

så var man hemma, skönt måste jag säga. flygresan var hemsk.
men tiden nere i thailand var hur kul som helst!
vi har gjort väldigt mycket, phiphi då sen åkte vi till phuket och kata stranden. och nu skämtar inte jag men vi fick världens finaste hotell. typ ett paradis. två stora pooler, ett gym, spa, två poolbarer, två restauranger sen hade vi då även en egen liten gång över en fickdamm rakt ner till poolen. det var helt underbart!
där spenderade vi 5 dagar, resehuset hade bokat fel åt oss, så sista natten hade vi inget rum att sova i.
kel tänkte vi och som tur va hadde vi våra back packande vänner som visste ett och annat om att boka rum och så, så vi fick ta över deras rum sista natten =)
sen taturade jag och emma oss. det är en historia för sig. haha ah well.
vad gjorde vi mer, festade lite, shoppade lite, solade lite. aah vi hade kort och gott en underbar semester.

nu är det dags för mig att städa rummet och DUSCHA. så skönt, nu behöver jag inte vara rädd att en liten ödla ska joina mig i duschen iallafall =)


hejdå

which bone in her body should i break first?


Kommentarer
Postat av: elsa

va skont att hora att ni kom hem ordentligt!!! snart kommev i med!hihoi tack for allt pusspussss

2008-03-20 @ 14:01:15
Postat av: eng

jag skulle bryta revbenen forst om jag var du, ja menar da kan personen i fraga inte sta rakt, sen kan ju bara kora over henne, ruthless! HAA

2008-03-20 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback