i'm not ever alone

jag har mycket som jag vill säga, men vet inte hur jag ska säga det.
jag har haft en väldigt lång och väldigt kul helg. har sett fem filmer och varit med typ 8 olika människor..
sen har jag då även jobbat igen. och det var inte så kul. jävla mässa och människor.. hur gott kan de vara lixom?

hela torsdagen gick till vila och på kvällen fanns det bara en person jag ville vara med.
fredagen: jobb, sen lite middag hemma hos mig, fidde&helén kom förbi. och det var gott och trevligt! alltid trevligt med dom.
lördagen: jobb... uch. sen blev det lite spontat filmkväll. hannes&jag åkte och hyrde film, det tog typ 40 minuter att åka fram och tillbaka till stan jävla snö säger jag bara. men annars var det trevligt, hanzén, elli och hannes, hos mig&andy. jag somnade dock..
sen blev det söndag och då var det återigen jobb, sen biomys med amela, hannes, martin &andy.. en speciell film måste jag säga.

en nice helg. verkligen. du är min hjälte. så så så obeskrivligt bra. och för att vara ärlig känns de konstigt att du inte är här nu. haha

image224


finns bara en person i mina tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback