PHI PHI

heeeej
nu javlar har jag fatt tag i en dator, jag brant mig, jag gjorde de redan forsta dagen pa en bat till phi phi. men det borjar ga ner nu. fjallar redan  femte dagen. bra jobbat av mig eller hur?
nu sitter vi pa ett litet internet stalle, med utsikt over havet, vet inte riktigt vilket hav det ar men iallafall ett hav! och det ar kalasfint har. jag och mathi har gjort en oljemassage, sen har vi gjort manikyr och pedikyr. sa vi ar frasha fran topp till ta.. ingen ironi har inte.

igar va vi pa the beach on, jag blev sa javla aksjuk... inte sa kul men va fan. on var iallafall fin vi plaskade lite i det klara vatnet, en snubbe kastade massa brod i vatnet och vips sa va de massa fiskar runt mig och ellen, jag gallskrek och spratlade vilt. men dom var snalla, fiskarna alltsa.

sen har vi inte gjort sa mycket mer, solat badat festat. varsta baren har. emma raggade lite pa en snubbe, en snube raggade pa ellen en pa mathi en pa ida och en pa mig. jag och ellen tyckte dom var aningens scary och gick darifran...... sen kom vi till varsta partystallet , det var even better an ayia napa! sa grymt! sen blev vi trota och sparserade hem!

pa onsdag ska vi dra vidare till kata.. far se om jag overlever den battrippen....

nehepp vet inte riiiktigt vad jag ska skriva, jag har det kanonbra, saknar vissa sma rara personer, typ carro&amela. typ goaste smsen/ sen saklart Andy, hoppas inte du ar allt for bakis! haha 

aah well. idag firar mathi&danni halvar sa det darfor vi sitter har, sa dom far fira lite. sjalv passar man pa att blogga, for pa min msn va de inte en javel inne, jo min bror man han skulle pa lunch kul eller vad.....
ahopp inte mycket att tillagga. 

ha det bra alla dar hemma. jag saknar dig. bara sa du vet.. ibland mer an vanligt. en stooor kram till dig =) 

massa karlek  fran L =) 

Kommentarer
Postat av: carro

saknar dig med gumman =) hoppas du har det fint och att du inte bränt dig för mycket. ha en bra sista vecka=) PUSS

2008-03-13 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback