jag finns i varje steg du tar....

jag sitter här på min lediga måndag och skriver en liten lista över det jag skulle behöva ha med mig till london. men listan blir bara längre och längre. och jag antar att platsen tog slut vid sisådär halva listan. för jag tror nog A har en del han vill packa med han också.  och vad f a n ska jag åka i? så mycket som möjligt så jag får plats med mer i väskan? haha kommer säkert vara typ 100 grader då.  ah dagens i lands problem. verkligen patetiskt.
idag har jag och emma gått sex kilometer, med min urgulliga hund. sen åkte vi till ica och skulle köpa lite sallads nödvändigheter, vilket slutade med att vi hörde i högtalarna, kan ägaren till KJY 034 kontakte kund service, jag ba emma det är din bil haha. så hade billarmet gått igång så satt ozzy i haha lite komiskt och nej vi kontaktade inte kundservice. mathilda kom förbi och vi åt sallad och snackade i allmänhet om livet.

och så på torsdag åker jag, på lördag åker mat, på onsdag åker ems och på torsdag åker elsa. ingen tillsammans alla med "nya" personer. om man säger så. coolt.

jag längtar tills på torsdag. mitt liv är underbart!



...så du behöver aldrig mer vara rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback