L O N D O N

Hello!
Nu har jag just packat upp min del av väskan och satte mig vid datorn för att uppdatera mig lite. vi har haft en underbar helg i london jag och min kära andy.  de va lite kaos innan vi hade hittat vårat hotell som av någon anledning hade bytt namn. så vi höll ju på att missa de när vi väl hade hittat området där de låg. men men som tur va fanns en liiiten skylt med de gamla namnet kvar. så vi checkade in. och sen gick vi ut på gatorna och heeeey det var inte lite mycket människor. så åt vi lite sen pallrade vi oss omkring deras affärer, my good. mhm
sen gick vi hem somnade som två stockar, upp kl 0900 dagen därpå så gick vi till starbucks för att äte frukost. väldigt mysigt! sen åkte vi in till baker street där vi gick på madame tussauds. det var något utöver det vanliga kan man säga. sen virrade vi bort oss mitt i london. haha men tillslut hittade vi en underground. och åkte tillbaka til baker street. därifrån tog vi en turistbuss som åkte omkring med oss i två timmar, sen helt plötsligt va trippen slut och vi visste inte riktigt vart vi befann oss, typ vid hyde park, en jääävligt stor park. men andy va väldigt duktigt på att läsa kartor så vi fixade de.  det var dag ett. och två. nu orkar jag inte skriva mer. haha

men jag och andy har haft en underbar helg. london är en fantasikst stad, lite svårt att hitta ibland med all hetts haha

nu ska jag titta på one tree hill. ensam. det är lite tråkigt att inte vara med andy, man har vant sig av att ha honom en cm ifrån sig 24 / 7 . han är något utöver det vanliga.


image232 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback