slut fjantat!

hej hej hej hej
mitt namn är louise. min blogg har på senaste tid inte handlat ett skit om mig. och vad ska jag skriva. om några dagar fyller jag 20 och det är i sig väldigt stort. nästan för stort. kan lika gärna kvitta. sen har jag och min mamma varit väldigt aktiva, vi fick ett spel och gick med i viktväktarna. lite komiskt. men resultat ger det. 3.7 kg på två veckor, guldstjärna för lollo . wow eller nåt
sen sprang vi vårruset, nu låter det som om jag och min mamma är bästa kompisar med det kan jag säga det är vi inte, men det är bara lite kul att göra lite saker med henne ibland. + att hon är ute i strejk vilket betyder att hon är tillgänglig 24/ 7
det är lite komiskt dom va på stan och demostrerade i helgen deras slogan gick,  systrar vråla mera stålar!
hejja mamma!
aah sen har jag kört ellen & co till norrköping. och tack vare andy så orkade jag köra hem igen.

idag har jag varit onyttig och ätit en sallad MED sås och helvete, då är man dödsdömd. pointesen bara flödar. plus att jag hade feta ost i. haha. herregud. orka bli besatt. men orka vara fet. pest eller kolera. bara att välja, men inte vraka.

nej men nu är det väl dags för mig att skriva punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback