dripp dropp

regnet öser ner.
men jag sitter ju inne, så varför klaga..
igår var jag och andy inne hos HSB och fixade en parkeringsplats, gott lixom.
åkte hem ställde oss på våran plats sen idag när vi kommer ut till bilen. HEY vad tror ni sitter på framrutan en Pbot..
aldrig att jag tänker betala den. när vi har betalat för att stå på just den platsen. så idag blir det att åka till hsb igen.
det var en lycklig morgon måste jag säga. 
nu sitter jag mest  och väntar på lunch timman. får se lite vad jag ska stoppa i munnen idag... måste åka hem för jag har glömt min nykel. kan jag ju inte heller göra för jag kommer ju inte in nånstans. fan fan fan.
jag kan inte åka från kontoret jag har ingen nykel in sen igen, jag kan inte åka hem jag har ingen nykel, jag kan inte åka till mamma&pappa jag har ingen nykel jävla skit.
toppendag måste bara säga det.
nu ska jag lyssna på the voice och läsa alla bloggar, jag är trött på den här dagen redan och klockan är 10,02.

damn damn damn.


Kommentarer
Postat av: em

Dagen slutade ju riktigt TOPPEN =D

2008-11-11 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback