han den där zlatan?!

är han bra eller?

det bästa med fotbollsgalan var håkan, det sämsta var att han bara "sjöng" en låt.
igår jobbade jag väldigt mycket, fick mycket gjort och åkte hem kl 1530 och gissa vad som stundade då?
JO tvättid! så det var bara att dra bort alla lakan, ta med alla handdukar och pinna ner i källaren,
där möter jag och andy ( ja jag tvingar med honom, för jag vågar knappt gå själv) iallafall vi möter alkisen, han börjar naturligtvis prata, det är krig i källaren! jag skrattade lite han ba nej det är allvar. det är en kärring här som härgar om tvättider som inte passas och hon är riktigt förbannad. så om ni ser en liten hjulbent kärring se upp. jag och andy tänkte okeej. som tur var såg vi inte nån hjulbent kärring, tur var väl det. man kanske skulle fått sig en känga.
efter tvätten lagade vi mat och kollade på sunes jul. dagen i ära hade jag köpt en kladdkaka, den sista som fanns kvar så vi gottade oss i den!
idag är det dött på jobbet, ska lagra in lite porslin, sen har jag faktiskt köpt en tidning.
walla detta kommer bli en bra dag


L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback