jagärunderbar

November!
November!
Tiden flyger fram.

Har haft en toppenhelg!
min bror och linnéa va hos mig i fredags, film&pizza, satt som de skulle.
i lördags jobbade jag, fy fan!
kvällen tillbringade jag hos ellen. det var mys. vi åt så jävla mycket sallad. haha
stannade kvar och sov hos ellen. kl ett två kom emma hemsläntandes full som en katt och viftade med sin svans,
asgravade och sa ca 100 gånger jag har en svans! hon dunstade ner mittmellan mig och ellen och skrattade, hostade och sa nu måste vi se på alla bilder det var typ 150 stycken ja visst.haha men det var kul, sen somnade jag sov som en gris tills klockan ringde jag slog upp ögonen och tänkte ullared!
smög upp och väckte emma! HAHA där fick du igen för gammal ost.
vi pallrade oss upp åt en goood frulle sen åkte vi till ullared.
jag spenderade exakt 841,00:- på allmän skit, jag orkade inte sortera så jag tog allt jag hade i vagnen när jag kom hem insåg jag att endel köp var väl sådär, men men jag gillar min röda fleecefilt med renar på starkt!

haha

nu är det en ny vecka och jag ska
- jobba, mån-fre
- träna måndag, tisdag,fredag, lördag
- simma! onsdag
- gå på bio? fredag?
- bjuda på middag (ja våra föräldrar ska träffas) lördag
- Rida en hel dag, närmare bestämt på söndag. så jag hoppas med hela mitt hjärta att jag får en bra häst.
- gå runt munksjön måndag, tisdag, onsdag
- åka till sthlm på torsdag för att gå på en utbilning
- städa lägenheten, ja det är tyvärr min vecka. nu igen. och detta måste ske innan lördag för då kommer ju dom stora  kritikerna haha

så fullt  upp denna veckan med, det går fort nu måste jag säga.
snart är det jul

nu är det nog lunchdags eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Cat

MHMM vet att du äääälzkaaade när jag la mig mellan er...bästa sängvärmaren evajh

2008-11-03 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback