T O R S D A G

måste börja med något tråkigt, mitt favoritpass är inställt, step istället, NO way. så det blir gymmet med emma&ida.
och om inte det vore allt, min ipod ligger hemma, stendöd. inte så kul.

till det roliga. jag har smörjt in mig med brun utan sol, målat naglarna och känner mig allmänt fräsh, visst  mina händer är motot, men hellre det än vitkål.

började dagen som vanligt med lilla varvet runt munksjön. inte så kallt idag, skönt.
sen jobbade jag ganska duktigt faktiskt, lunchade på hemma, men hela familjen + andy, det bjöds på oxfilé, gott.
nu sitter jag här igen, har betalt räkningar på x antal kronor. trysh.
det är väl bara för mig att tagga till gymmet. huvaligen.


nu ska jag j o b b a

Trevlig helg fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback