you, me, us

det är ju inte direkt så man skrattar när man kollar ut genom fönstret, jag älskar verkligen hösten, men om det ska regna ska man ligga hemma med en varm kopp choklad, massa tända ljus och en älskling. då älskar jag regnet.
men nu när man vet att man måste gå ut med hundarna i det, man vet att håret kommer bli blött och att hundarna kommer bli bruna av all skit, då är det inte kul med regn.
så jag försöker blunda för verkligheten och har dragit ner min persienn och hoppas på att det har slutat regna när jag drar upp den.. hope. hope. hope.

om en vecka är det lön, den är väldigt efterlängtad. så från och med den 25 drar julklapps karusellen igång, eller nja först ska ju mamma, marcus&emma få varsin present, och alla fyller jämt. hallelujah!
sen har jag beställt lite saker från mammas och pappas taxfreekatalog, en parfym, två mascaror och läppbalsam.
och snart kommer one tree hill femman och sex and the city, jaaao det blir en dyr månad igen.
men jag klarar det.

you me eternity

Kommentarer
Postat av: Engs

Vi kan ju ha 100 års kalas, jag, mackan o monkan mohaaa

2008-11-18 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback