26 år

30/10 -82. Även om. jag inte träffat dig. är du värd alla rosor i världen. det blev fint på graven..
igår tre år sen. min prick tog sitt sista andetag. saknar dig.



igår började jag och hundarna dagen med en promenad runt munksjön. och ja givetvis kom det en regnskur som alla andra dagar. bara att le.
sen på lunchen träffade jag min prins. och vi bestämmde att ikväll blir det simning, sagt och gjort jag och andy åkte till rosenlund. jag simmade 1000 meter! Grymt jag vet. Andy däremot pallade bara med 500 haha i beat you.
idag är det jobb som gäller två timmar till, sen ska jag gå på aerobics och dans. möjsigt.
imorgon kommer broschan och kusinen. trävligt!


Kommentarer
Postat av: els

ladda dans nu;)

2008-10-30 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback