943we

idag står ozzy för rubriken för detta inlägg,  världens goaste hund för övrigt.

Då satt man återigen på jobbet. det har varit en lugn dag idag, inte ett telefonsamtal. älska sånnahär dagar.
Igår var det väldigt trevligt, åt en väldigt god smörgåstårta, räkor är så himla himla gott.
Och en väldigt god tårta. faktiskt. men så var det choklad med haha.
Passet gick sådär, jag var ganksa lost, får gå nästa vecka med då ska jag jävla med hänga med i alla stegen.
Idag blir det dubbelpass, puls&dans. det är nice, hoppas att emma får en plats med!
Sen ikväll blir det Tranås, Andys bror ska spela på nån pub, det nalkas vin gott folk.

Fick mitt lönebesked idag, dubbel lön är inte fel. så nu blir det bilköp! lilla forden ska bli min!
Det tar sig i mitt vuxenliv.

Time to work. bara fyra timmar kvar, sen är det helg! och denna helgen ska go till handingarna som en underbar helg, för det  vet jag.

Nu blir det inga mer blogginlägg, jobbveckan är över och jag och bloggen går på helgledigt!
Men erkänn att jag har blivit en fena på att blogga, varje dag hela veckan.
TRYSH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback