ankom 2008-10-13

Måndag, 14,26

idag är det en såndär riktigt go höstdag, det blåser, regnar lite och alla glada löv bara flyger runt runt.
jag är nöjd.
Sitter på jobbet, väntar mest på att klockan ska bli lite mer, typ kvart över fyra så jag kan åka till huskvarna och gå på stationspasset. inte allt för kul, men ett måste efter helgens unnande.
och igår slängde jag ut 700 kronor på tadam MAT. jag skrattade mig lycklig hela vägen hem från ica.
Nu kommer andy och jag vara proppmätta ända till jul! I bet.
På tal om jul, jag längtar redan. tänk att köpa julgran, julprynader, stjärnor, bockar och änglar.
sen får man köpa julklappar till nära och kära.
den underbara hösten slutar med det perfekta slutet.

nej bäst att återgå till jobbet. tagga träning nu nu nu.



så köpte jag ett nytt nagellack, färgen visade sig vara ehm hur ska jag uttrycka mig? tantfärg, milt sagt.



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback