en man.

Godmorgon.

Dagen har börjar oväntat bra, gick upp 0630, tog en varm dusch. Tog med mig Ozzy och åkte till jobbet, där åt vi frukost och sen gick vi en promenad vid munksjön. Svinkallt, men ändå friskt, jag kan tacka mig själv för att jag tog vinterjacka.
Nu är vi tillbaka på kontoret och ska straxt börja att jobba. Så fint.
Idag är det en ganska lugn dag, ska fixa med en drift och skötselpärm, åka till HV71 och lämna lite saker. Sen blir det nog lite fakturor. Simple.
Ikväll blir det promenad med ida, får se om de bli rmunksjön eller skogen.
igår efter jobbet och träningen åkte jag hem själv, till en tom lägenhet, och det kändes okej, ozzy var ju med förståss, men så när jag ätit min fantastiskt goda fisk soppa ringer det på dörren, amela tänkte jag så tittade jag i det lilla hålet i dörren och utanför står en gubbe. gaaash jag blir skiträdd och tänker jag kan inte öppna, vem kommer nu kl 1900?
så jag satte mig ner på golvet och ringde amela haha, hon var på väg som tur va.
gubben, visade sig vara två gubbar antagligen jehovas. så det var väl tur att jag inte öppnade.
Ikväll kommer Andy hem igen, då blir det mys.

Imorgon: Jobb 7-16, träning 16-17, sen till Andys mamma som fyller 47. congrats
Fredag. jobb 7-16, träning 16-18, sen ? hemmakväll maybe
Lördag. Lunch med Fidde, Helen och Andy, 8glas, sen hockey, sen party.
Söndag, vila, träning samt kortspel och middag i Lj

Later. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback