försoningssex

lördag, 1339.

mitt hår är katastrof.... men tack och lov kan jag sno min pojkväns keps. 
mina nagal är katastrof.. men tack och lov uppfann nån smart jävel fingervantar
min hy är katastrof.. tack puder
men mitt liv är ganska bra... tack mig sjäv

jag var hemma från jobbet igår, hade feber faktiskt. så det blev en städdag för mig.
sen på kvällen kom emilia&emma. gudz besta flickor. och vi åt.
det var väldigt trävligt, nästa vecka blir de favorit i repis, igår var bara en träningsmatch, nästa vecka är det på riktigt!

snart ska jag tyvärr, bege mig ut, mitt utseende kommer skrämma ungjävlarna där ute.
jag ska till ellen och vi ska spatsera runt munksjön. det blir trevligt.
sen ska jag hem till min pappa&mamma och sno en bil. JA jag är totalt handikappad utan.
Jag vet ju för fan inte ens vad min hållplats heter.

Ikväll blir de MCD reunion. andy,hanzén,amela, monni och jag ska glo film och äta fett.
kan inte säga mer än att det ska bli gott och flott.

nej nu måste jag pallra mig iväg, ska till BUSSEN.
så miljövänlig är jag....




försoningskex.. 


Kommentarer
Postat av: beztizÄn

HÄHÄ vi är guds läjvets jefla flickor...lätt grömmast på o sova till Håkan häääääää

2008-10-18 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback