friday, i'm in love

om exakt tre veckor är det dags för håkan hellström att komma till huskvarna! jag längtar så!
helgen som väntar har jag fullt upp.
idag ska jag träna, bräda,puls & dans. sen ska jag hem till min mamma&pappa duscha och så sen snabbt vidare till david där det hålls förfest! sen olearys ska bli spännande.
lördag. städa. titta på OC (andy jobbar) sen äta på chili thai.. gott? det märker vi!
söndag. träna puls med ida? sen den veckorliga kortkvällen hemma hos mor och far. nice

och på måndag börjar jag på mitt nya jobb.. 500 meter från ida&ellen. gott !
sen rullar det nog på, det jag har att se fram emot i höst är
- denna helgen¨
-11 oktober, först middag och hockey, sen party hos math
-24 oktober! HÅKAN
-6 november, kurs dag i sthlm. känns viktigt och vuxet
-7-8 november spa med mamma, ojlemassage, ansiktsbehandling, spa manikyr, lunch, frukost, drink, fyra rätters middag. ska jag fortsätta?
-9 november heldagsridtur i kyrkekvarn med mamma och hennes jobb!
-15 november inflyttningsfest ala ellen!
-22 november 50 års fest min mamma fyller
-sen fyller min bror 30 och emma 20. så låt mig säga som så. det kommer nog bli en bra december månad också, lite julmarknad i nordstan, lite liseberg och julstämningen är på topp.

så that's all.

Kommentarer
Postat av: mandan

Fin blogg:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel?, bara genom att enkelt bli medlem här kan du genom att besöka hemsidor osv få gratis pengar som du får överfört till ditt konto eller hem i brevlådan. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041

2008-10-06 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback