it's gonna hurt

jag har aldrig varit så svettig, så lycklig, så upprymd, så galen, så nöjd i hela mitt liv. HÅKAN var helt jävla outstanding!
Parketten gungade i takt med det är så jag säger det, lena, kärlek är ett brev skickat tusen gånger och många många fler underbara låtar. Folk får säga va fan dom vill om Håkan, jag kan inte mer än tycka synd om dom som inte upptäckt hur mycket kärlek en artist kan ge.  Men som sagt alla tycker olika, och tur är väl det. men jag älskar håkan. låt mig göra det.

hela kvällen var perfekt. vin,vänner,håkan,svett och tårar.
i övrigt har helgen varit lugn.. lite bio, lite käk, lite gå på stan med älskling. 
Nu är det ny vecka. jag har gått en rask promenad runt munksjön med mina hjärtan.
Det är helt sinnes hur mycket blickar och glada miner två små hundar kan frambringa, en man som min första tanke va, han skulle man inte vilja möta i en mörk gränd, fördommar jag vet. iallafall han mannen utropade glatt vilka små underverk va? jag kunde inte mer än le och säga instämmade ja visst är dom? 

veckan som lider ser inte så annorluda ut.
idag. träna station, sen hem och laga en sallad med min älskade
tisdag. jobb, tvätt, träffa ellen!
onsdag. jobb träning, luncha med andy sen ska han och jag simma! mhm
torsdag. favoritdagen. jobba, träna aerobics. så kul
fredag. jobb och så kan jag äntligen träna johns puls igen
lördag, jobba på donken 12-16 mest för att träffa alla igen
söndag. ULLARED

nu vet ni. mest jobb och träning. men det är ju så livet ser ut i det stor hela i ca 45 år till.. är inte livet underbart.

jag har blivit en fena på att beställa saker på internet, jag väntar just nu på skivor, sex and the city, one tree hill och en rosa svea väska!
och så har jag beställt biljetter till peter jöback, det har jag säkert sagt tusen gånger, men jag ser verkligen fram emot det!  så det så.

nu ska jag jobba. återkommer imorgon.
L O V E








ta mig till kärlek

Kommentarer
Postat av: Engy

Håkan är guld, man går miste om nåt, det gör man =)

2008-10-27 @ 18:54:35
Postat av: idahooe

hakan ar baaast !! lovley kvaaall



miss u !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback