jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

jag hatar nyöppningen av Ica, fy fan. jag åkte dit, fick knappt nån parkeringsplats, fick gå en jävla bit.
trångt som fan där inne, folk blir som galna när man kan köpa ett kilo banan för en femma. herregud säger jag.
själv skulle man bara ha en liter mjölk. men själklart va den röda mjölken slut. så jag fick glatt ta den lite större varianten.
men jag var inte bitter. längsta kön också.. men jag fick min 1 ½ liter mjölk trots allt.
 
brädapasset igår med, fullt kl 1430.. vart kommer alla människor ifrån, jag fick iallafall stå längst bak. men jag var så nöjd ändå. väldigt jobbigt var det också. sen kom emma och vi snackade skit en hel kväll. mohaha

idag blir det kort dag, till tre, min kära bror har tvättid, och jag måste ändå gå en långpromenad med hundarna. för ikväll blir det ingen träning, det blir taconsdag med älsk.
så under min jobbdag måste jag även besöka ica. kul hoppas bananhelvetet är slut.

nu ska jag läsa på aftonbladet.se jag hatar att om man råkar befinna sig på fel plats vid fel tillfälle kan man bli mördad.
kan man vara trygg någonstanns i denna förjävliga värld?

håkan, håkan, håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback