Rise'n shine

hej idag blev det väldig tidig uppgång, en viss pojkvän skulle nämligen åka till köpenhamn, samling 0715. jag skrattade mig lycklig när klockan ringde. not och men blir inte gladare av att det är svinkallt så fort man sticker ut näsan, imorgon blir det vinterjacka. och vantar. skinnjacka och converse håller inte just nu.
igår gott folk tog jag med mig mamma på ett medel pass på friskis, och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde dom fem första minutrarna av passet, min mor såg väldigt vilsen ut. och jag på andra sidan sprack i skratt.
min mamma har gjort väldigt mycket roliga saker på senaste haha, men i slutet av passet blev hon en riktig fena på jympa och jag kunde inte skratta längre.
sen åkte jag hem till min mysiga grabb, vi åt kyckling, och sen vid halv nio snåret fick jag ett sånt chokladsug så vi åkte till ica och köpte, ibland får man. 
idag är det jobb som gäller, får se när vi ska börja min bror har inte kommit och jag har suttit här i en timma nu.
haha så jag bloggar lite istället. nice är det.
nu kom han, time to work?

love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback