turn around


GODMORGON



Så var det återigen en ny dag, och jag börjar som vanlig dagen med ett kort blogginlägg.
igår gick jag, ida& mina hundar en lång underbar promenad. vi gick först en bit i skogen, sen kom vi ut på asfalt, det var nog bra det, för att det blev väldigt mörk, väldigt fort. Det var skönt att få gå av sig och prata av sig. Får göras om ida!
Sen satt jag hemma hos mamma ett tag, sen ringde Andy och sa att han var hemma! Snäll som jag är hämtade jag upp honom. Vi åkte hem och skönk ner i soffan och kollade på diverse tv program, bla generation fett. helvete säger jag bara.
För en kort sekund kände jag mig smal.

Nu är det en ny dag. får se lite vad vi ska göra idag min bror och jag. Jag gillar tempot på jobbet kan jag säga. Inga 60 servicesekunder här inte.
Så nu är det frukost som gäller.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback