en solig dag i gbg

började med att vi styrde SYY mot Göteborg, andy somnade efter ca 15 minuter jag körde glatt vidare med mycket stor hjälp av ida, ellen&emmas skiva från inflyttningsfesten. rolling såklart!
vi kom fram parkerade i cityparkeringshuset, bästa. sen gick vi och gick och gick. jag köpte lite för mycket som vanligt..
en vinterjacka, BH och trosor,(fick av andy) jättefina. två t-shirtar, den från diesel ägde. sen fikade vi på samma gamla vanliga fik som vi alltid väljer haha. sen gick vi lite till, andy hittade värsta fina jeansen, och snäll som jag är köpte jag dom till honom, bara för att han är han. sen köpte han en t-shirt också!
sen åt vi en jättegod lunch på la gordola. hela dagen var perfekt, soligt väder, älsklingen och massa att shoppa.
sen åkte vi hem till älskade ljungarum och va hundvakt! det var segt men kvällen avslutades så jävla kul, fråga min mamma.. haha

nu ska jag äta nudlar. gott ere.

ses mina fuckers

Kommentarer
Postat av: ennnnnnnnnngBENG

Jag ska fråga din mamma VA...för jag vill veta VA

2008-09-28 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback