live and learn

först och främst tack hannes! utan dig skulle jag inte suttit här idag.
sen och främst tack vinet. just nu mår jag inte så bra, men jag har aldrig mått bättre
idag är jag efter många om och men ledig. jag skulle kunna skriva några mindre bra ord just nu. men jag känner att det är en tidsfråga innan jag slipper skitstället. jag har nog aldrig vantrivts så som jag gör just nu.
så snart kommer emma. vi får se vart livet tar oss idag.
imorgon ska jag hör och häpna träna. sen gå med amela och hundarna runt munksjön.

och nästa vecka blir softie, jobba dag, ingen lina, men säkert kommer en annan vara där 24/7 det gillar vi inte.

sen blir de nog lite fika, lite mys. och såklart blir det vänner och vin, lördag, bästa combon.
nu vet jag inte vad jag ska skriva. jag trooor jag ska äta lite frukost. på tiden. och vet nu det bästa av allt vi har en mikro!

så hejdå.






sluta drömma om det ljuva livet, du kommer aldrig vara med om det, och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.

Kommentarer
Postat av: A

Alkohol tillsammans med antidepressiva medel är inte särskilt smart!

2008-09-07 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback