one look, one love?

jag är så förbannat vuxen. städar hela lägenheten, ink moppa golvet, jag har sorterat räkningar i olika plast mappar. ska bara betala dom med..
igår fick jag mitt livs första p-böter. men jag tyckte det var lite kul, nån gång måste ju vara den första. eller hur?
och helgen. det var så jävla kul. tack alla. yes we rolling,
kexchokladen står en halv dm ifrån min vänstra hand. ska jag ta en?



i helgen blir det jobb, käk, bio samt besök av två försäljare. hrm får se om jag blir impad av super maskinen haha

snart är det håkan hellström.

och det är numera höst, vilket jag på ett sätt gillar

+ det blir mörkt ute, och man får tända ljus
+ det blir kallt och man får ta på sin mysiga kläder
+ det är tillåtet att dricka huuur mycket varm choklad du vill
+ man får sitta inne och titta på OC hela dagen
+ man kan anordna mysiga höstmiddagar med sin goda vänner. när kan eeim?
+ snart är det jul
+ hösten är underbar, jag har alltid älskat hösten lite extra mycket. bästa årstiden

det negativa jag kan komma på är att man blir blek. och att alla andra blir deppiga. men ni som verkligen inte gillar höst/vinter/ kyla. boka en vecka till solen i vinter, så har ni något varmt och gott att se fram emot!

nu ska jag gå och ta ett äpple kexchokladen kan inte lura mig. go lollo

vi ses nästa vecka, min sista på donken! jag längtar.

hösten är bäst

Kommentarer
Postat av: idahooe

jag haaaatar hösten. och jag åker till malaysia om fem veckor och tre dagar ! ;D jag följer dina tips med andra ord ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback