2-0

ikväll spelade vi torpa ff våran första match på gräs. och vi vann! jag älskar mitt lag, alla är så jelva roliga.

i övrigt har min dag varit chill, jag har jobbat lite, ätit glass i solen, gått munkan och jobbat några timmar.
imorgon ska det bli strålade solsken, så på med bikini pch glassa i solen, det är vad jag ska göra.
jag ska bli brunare än vad jag redan är. kaxigt jag vet.
brunast lär dock jag och fläng bli i turkiet. good damnit. det kommer och ska bli den bästa trippen ever för oss. tätt följt av hultis. på tal om borgen så är denna bedårane dam i skåne, jag saknar henne.. jag har inte träffat henne idag. HERREGUD. haha (känn ironin emma)

imorgon ska jag även ölbowla med mitt älskade team, men dricka blir det inte, har inte råd. knapert nu så mycket kläder som jag shoppar. men kul ska det bli jag satsar på vinst och inget annat.




jag tänker inte höra av mig igen, och jag tänker inte ta skiten.  visst inte prio.

Kommentarer
Postat av: carolina

ses vi ute i vimlet imorgon Lollo?=)

2009-04-18 @ 00:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback