and maybe you're wrong

min helg har varit FAB.. (tss)
i fredags var det middag på hemma.. suprise.. (tss)
och givetvis åt jag till förrätt hummertortellini.. huvudrätten bestod av en perfekt tillagad rostbiff med en urgod potatisgratäng. efterrätt var en glassorbet kula, med hallon och lite bär.
jag drack vatten. så ingen bakfylla här inte. jag hamnade bredvid en plåtslagare. och låt mig säga såhär, efter några öl i hans kagge var plåt snacket igång och jag, jag fattade absolut ingenting, bara nicka och säga aah, okej, mm..
men det var en ny och trevlig upplevelse. träffade ävenen kvinna från bangladesh de ni.

lördagkvällen spenderades med e&e, vi kollade på robinson, pratade och hade det sådär perfekt ni vet, som man bara kan ha det med sina bästa vänner.

idag ringde väckarklockan kl.0655. och varför, JO tvättid. bingo..
det fanns inga alternativ bara att pallra sig upp och nu är jag klar med tvätten för denna gången.
snart ska jag slänga ihop lite lunch.. men vet fan inte vad det blir.
sen ska jag hem till mamma och så ska vi gå ut och gå. trevligt.
dagens frukost blev mina ubergoda muffins, jag satt där själv i soffan tittade på slutet av SATC filmen, jag lipade och hade choklad runt hela munnen, man kunde tro att jag hade blivit dumpad.

passade även på att läsa en bok i morse i väntan på tvätten, räcker det om jag älskar dig, hette boken och dessvärre räcker nog inte det att bara älska. har jag lärt mig nu.

veckan som kommer blir bra. det blir maia, påsk, fotboll, vin (jag har varit nykter alldeles för länge nu), emma, kolla resa, lång ledig helg. kärlek. i love my life.

och idag åker två till brudar till usa. fan vad kul ni kommer ha!

men men jag har ju som tur är emma kvar här vid min sida. bäst så.

fifan



Kommentarer
Postat av: IDAHOOOE

hej min alskling!! :)

hoppas din drom var sann hahaha!

jag saknar dig skaru veta! hur har du det hemma?? nar ar maia h? vad gor ni?

imon drar vi till califoooornia here we come :)

LOVELOVELOVE!

Postat av: Eng

HAHAH DÖR ju på livets inlägg! Med små inskjutningar av bangladeshiska qvinnor, dumpningen med rinnande choklad(nästan så jag känner igen mig idag mohaa!)O lätt att de blir bäst med oss två.:)

2009-04-05 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback