är du arton?

okej låt mig summera kvällen, snubben i bowlinghallen frågade om mitt leg det första han gjorde, yes min kväll var förstörd, jag frågade lite kaxigt tillbaka: vaddå tror inte du att jag är över 18?
han rykte på axlarna.. jag hämtade mitt KÖRKORT. (måste vara 18 för att få ett sådant) han kollade, då sa jag 21 i maj du.
sen vände jag. helt seriöst, ser jag ut som 17 bast? jävla snubbe. ful var han också.
vi bowlade jag sög, verkligen och elin var i en klass för sig.
sen åt vi pizza, en halv faktiskt. jag delade med helen. mhm...
sen blev det lite vinpimplande i klubblokalen, eller klubbis som det är så it att säga.
jag lovar och svär att jag aldrig mer ska dricka california white, ever igen. det smakade piss.
nej jag ska hålla mig till mina halvtorra 8,0 % iga viner.

jag tog sällskap med frida en bit på vägen hem. (ja vi köpte godis helen) men jag har inte rört påsen, CW smaken förpestar min mun.  frida & jag gick genom torpa så sa vi, hoppas vi inte möter några fulla människor, och runt höret vad händer, en jävla snubbe står och pissar (ja vi fick se kuk) frida säger lite tyst till mig UH, jag härmar UUUH killarna härmar och börjar babbla vi asgarvar och går vidare. äh men det var sjukt kul.



morgondagen i kort:
stuvade makisar
sex kilometer
tvätt
sola
kortspel


jag älskar mitt fotbollslag.
och emma är min rockstjärna. som alltid lyser, speciellt när det är lite mörkt och svårt att hitta rätt  väg.

nu ska jag gå och spy sen ska jag sova bort det här äckliga vinet.
eventuellt däckar jag innan jag ens kommit fram. bye

Kommentarer
Postat av: E

o du är min =)

2009-04-19 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback