en regning onsdag i jönköping

Idag har jag varit ute på utbildning, jag kan allt om kokgrytor nu. verkligen allt. mhm. det ni.

jag var verkligen oförberedd på detta lilla uppdrag, jag var verkligen fel klädd, jag såg mer ut som om jag skulle på en håkan hellström konsert än att åka ut till ett kök. men det gav sig.


sen har jag precis läst mathis blogg alltså lever dom, livstecken på alla håll, ida loggade in på msn igår! så henne har jag pratat med, mathi har ju som sagt bloggat och ellen är ju med mathilda så jag antar att ni håller ihop!

och här ser ni att jag lever, haha men ni trodde nog inget annat, mig blir ni inte av med i första taget.


idag regnar det. så skadeglädje nu.

igår var det en underbar träning med laget. fy faaaaan vad jag garvade. bäst är elin med sin linköpingsdialekt och som delad två är Julia&Frida. älska dialekter.

vi tränade som idioter vad vi sprang. jag&ann orkade knappt cykla hem.. haha nej så illa var det väl typ inte.

nu är det uppehåll några dagar men på måndag smäller det igen match kl 1700 mot haga kom och kolla. (haha) det är ju fan ingen hemma. emma för fan stå upp för gänget nu kommer du.

imorgon blir en bra dag. vi på hemmplan ska dela en flaska vin, så vi blir sådär perfekt salongsberusade, för att sedan ta bussen till Jönköpings konsert hus som kvällen i ära gästas av Maia Hirasawa, det är stort. för små förlorare som vi två. 

sen är det ju en sånhär jävla helg igen. påsk kallas det va? skämtåsido. 
jag är inte så mycket för högtider.. julen är bra.

vad händer mer? nästa helg ska jag byta däck på bilen. min bror kommer hem.. och han ska hjälpa mig (han vet bara inte om det än)
mitt liv måste låta så glammit haha, speciellt med tanke på att av dom fyra som läser min blogg är tre i USA. och shoppar i NY eller sitter på standen och chillar i LA, ska vi göra en drastisk kontrast? jag klickar hem min skit från hm och solar i solarie två dagar i veckan. haha fan. jag förlorar. bra är att jag älskar ironi. 
jag är inte alls avis. jag älskar att sitta på mitt jobb kolla ut genom fönstret och se tja regn. och jag saknar er.
idag är jag en bitterfitta ovanligt?

haha en glad och ironisk bitterfitta. 

 i love my life. 

ps. sa jag att John Me's nya skiva damp ner i min brevlåda idag? äsh missade jag att säga det. men nu vet ni. 
no music no life.




 



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaha LOVE IT

2009-04-08 @ 17:22:02
Postat av: ENGIS

HUR svårt ska det va för bloggfan o spara namnet DÅ! AAJA det var KUL, fin strand med ha ha

2009-04-08 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback