i will stay here forever

sådär ja. då var det måndag igen. alltid trevligt.
idag tog jag cykeln till jobbet, med brillorna på huvudet, brillor är en stammis i livet just nu, solen skiner ta mig fan varje dag. igår spenderade jag dagen hemma på ljungarum, jag&marcus gick i skogen i två timmar. och det är totalt vitt överallt (inte av snö utan vitsippor) dom håller tyvärr på att blomma över. det går så fort på våren.

idag ska jag gå på step, med emma? jag har inte varit på friskis sen v.11. bad bad me. (skrattfest) undra vad fan jag har gjort. fotbollen tar ju massa tid. och hälsenan pallade inte, men nu är jag helt återställd så ikväll ska jag steppa som bara den. annars i veckan? fotboll, match, promenad med min älg, middag med emma, ullared (om jag orkar).
sen måste jag som sagt fixa bilen, men igår när jag körde hem från A6 såg jag en skylt, däckbyte 160:- erbjudandet lockar minst sagt. men det skulle ju vara lite ballt att kunna byta däck helt själv.

igår kom mor&far hem från en weekend i tyskland, på färjan ringde som mig, eeh vi ska ju köpa öl till marcus är det något du vill ha? typ en parfym eller något? hell no. jag ska ha vin. så en bag in box med JP står nu i min kyl.
tänk en solnedgång på en gräsplatt, på en filt, med lite revben och potatissallad, fem fina vänner och tja en bag in box.
är ni på eller?

jag längtar till maj, det är min favorit månad, alla kategorier. lyssna bara:
-sthlm
-fina vänner kommer hem
-många röda dagar
-grässäsong
-lollo 21! 21! 21!
-då blir det partaj
-solen blir varm och så vindarna
-grönska
-inte långt kvar till sommar på riktigt.
-sommarstuga
-piren öppnar

sen är juni inte helt fel heller, mamma&pappa åker till sorento första veckan då blir det nog inte allt för jobbig jobbvecka.
och två dagar efter dom landar i sverige då åker vi.

det går bra nu.


Kommentarer
Postat av: Eng

Lätt att man är med, REVBEN säger man inte nej till mohahaha

2009-04-20 @ 19:27:20
Postat av: els

jag är med.om du väntar tills jag kommer hem;)

2009-04-21 @ 05:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback