Inget mer bacon?

jag har ikväll gått tre kilometer, joggat/gått 3 km med Linnéa, gått in till Torpa och sen sprang jag hem.
verkligen perfekt väder för att springa 22-23 grader, blåste varm luft och tja det var perfekt.
på vägen hem sprang jag och kollade på fina hus. och ja, mitt drömhus börjar plantera sig i skallen.
grått, torn, högt i tak, vitt, stora fönster. fortsättning följer.

på torsdag blir det fire! vi ska sjunga in våren, kommer inte på låten just nu. fan. där sprack det.
fredag finaly! då blirre glädje!
lördag tvättdag
på söndag åker jag till stockholm för kurs, det ska bli så mysigt så. åka tunnelbana, gå ut och gå med annelie&isaak. äta god mat. och så lite kurs såklart.
kommer hem på onsdag så det är bara en halv vecka jag är borta!

jag är trött nu, och imorgon är det fotbollsträning. känns som evigheter sen.

på återseende.

ps. emma jag kunde inte sa ballar av stål, för det är HOCKEY,  jag trodde hockeyhelvetet vad över nu, men NEJ, nu börjar visst VM, gud så spännande. jag dör typ.


Kommentarer
Postat av: Eng

FAAN du ba måste se reprisen var roligaste avsnittet igår asså :) DOG av garvizzään

2009-04-28 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback