just to be with...

det finns lite moment i mitt liv som jag hatar just nu...

igår hade vi årets första träning på gräs, snacka lycka? och efteråt var det fika i klubbis, och muffinsen och bullarna var gudomliga. frida.. undra vad jag ska baka när det är min tur..
imorgon är det match igen, mot haga. igen. lite sugen på att trycka på kan man väl minst sagt säga.

på fredag blir det pulspass, om jag pallrar mig dit vill säg, på kvällen blir det tacokväll med min beztiz.
jag har en go vinare hemma som antagligen slinker ner i min mage. mhmm jag vet jag blir bakis, men om jag åker med till ullared på lördag behöver jag ju bara sitta i en bil, då kan jag ju sova.
men lilla dilemmat, det ryktas om värme i helgen över 20 grader, då vill ju jag sola och gotta mig i solen.
äsh den som lever får se.

något annat som jag MÅSTE göra är att ta i att byta däck på bilen, snart får jag inte köra den ju, sen måste jag städa ur den.... hundhåren är katastrof. 
men jag är så jävla lat.
iofs älskar jag att cykla just för stunden, jag cyklar överallt.
vad ska man med bil till egentligen?



Kommentarer
Postat av: Lily

Hej ditt lilla hårmonster (profilbilden)! Du har så rätt, det är tur att jag har dig kussilinen! Myskväll med vin och film (eller "the Hills") nån kväll????????????????????????? Vad gör du i helgen?



Pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback