morning!

nu sitter jag här, med laptopen i knät och frukostteet bredvid mig i solen på balkongen.. höhö lät de bra?
skämt å sido. jag rusar omkring i hela lägenheten, den såg ut som hej kom och hjälp mig, emma & elli(?) kommer hit ikväll, men vill ju inte visa sin dåliga sida i hemmet.. och tee, no iom att mina teälskade vänner är på andra sidan jorden har möjligheterna till te varit sådär stora, och balkongen är ju igenbommad sen länge. älska renoveringar!
men en sak som är säker det är att två nykokta ägg ligger och väntar på mig.
glammigt höhööööööööööö.

dagen sen, ska cykla till jobbet.. och försätta med flytten, det går bra nu, kompis.
sen ikväll blir det först en fika med lilla ellinor, ska bli spännande att se hur allt blev, jag hatar bitchar dom ska få på moppo!
sen blir det ost och kex med emma FY FAN.
igår sprang jag dödens varv i skogen. och jag blev inte ens trött.. (typ)(jag överdrev bara en smula)
så iallafall imorgon blir det till att springa ännu längre och denna gång med emma, beach 09 here we come.
skratt.
skratt
skratt
skratt

Imorgon kommer även två sjärnor hem, så ida nu är det bara en stjärna kvar som ska pallra sin feta usa väska över atlanten och tillbaka till verkligheten :)

nu ska jag äta ägg. BYE

Kommentarer
Postat av: Eng

Beach 09 har redan börjat, mohah den börjar NUUU, eller okej efter kexen

2009-04-30 @ 11:38:12
Postat av: elli

vad sägs om en kväll med var sin flaska vin och håkan på högsta volym snart??

Postat av: elli

efter v 22 är jag fri från allt vad plugg heter! så då har jag massa tid om det funkar? puss !

2009-05-09 @ 10:08:46
URL: http://ellinorring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback