nånstans finns det en plats där vi kan va, du&jag

igår blev jag mutad av min egen mamma... om jag följde med henne runt munksjön behövde inte jag betala tillbaka de 300 jag var skyldig henne för blommor och dylikt. lättköpt som man är traskade jag glatt med.

snart är det långledig för mig, slutar runt två idag, då blir det raska puckar hem och duscha, för att sen hämta emmaeng. mhmmm sen tillbaka till gräshagen för att öppna en flaska vin, lyssna på maia och sätta igång.
kl 1930 börjar nämligen Maias konsert. det är nice. mycket nice.

det dåliga vädret har vänt, det börjar lätta upp och hey nu skiner solen igen. fram med brillorna.

i helgen blir det lite påskmiddagar, lite filmmys med Andy, det var länge sen nu, lite match, lite träning och förhoppningsvis massa sol. sen är det ju den där förbannade bil mässan. den är inte okej.

polare över på andra sidan hoppas ni har det bra. känns inte som om ni är så långt borta, känns som om vi pratar massa ju och mathi din blogg. fan du tar mig ju i ironi. du är min idol och jag är ditt största fan.
och på ryktes vägen har jag hört att din mobil ellen fungerar nu? är det så att erik har ett finger med i spelet eller har du helt enkelt blivit en fena på teknik? i vilket fall är jag impad.

nu tog det roliga slut och lollo loggar ut.

Kommentarer
Postat av: els

hahaha. det ka va så att erik har kollat upp lite hur njag skulle göra..men själva tryckandet så den funkar stog ju självklartt jag för själv=) tss

fan va gott med påskledigt!!!! idag har vi ätit 8 gånger typ. mätt som en plätt.. usch. händer nåt ut över de tvanliga hemma? är det kanonväder eller?? saknar er alla pusss els

2009-04-10 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback