oskyld? not me

fy fan. fy fan.
louise thorén och bilar. ingen bra komination. undra vad dom på däckia tänker om mig.
började med att jag inte kunde min bils reg nummer.
idag var dagen för däckbyte, och ah, två minuter innan jag skall vara på plats inser jag att fan det är ju nu jag ska byta däck, slänger mig i bilen, grabbar nyklar för ja! jag måste ju åka hem till ljungarum för att hämta däcken. bra jobbat, jag kör som om jag hade snott bilen, alltså fort som fan. kommer hem, då finns det ju lite fler än fyra däck i garaget. men jag grabbar snabbt dom fyra översta. tänkte inte så mycket på det, lattjo om jag hade tagit fel däck..
körde snabbt som fan till däckia i min lilla racer bil.
kommer dit, en kille ropar du kan köra in direkt! say what? ska jag köra upp den på ställningen?
sagt och gjort, jag brummade upp och klarade det på första försöket, och ungefär i detta skede kommer jag på, fan min plånbok ligger på jobbet, och fan jag glömde låsa på jobbet. ringer pappa. han är i stan. och skulle skynda sig att komma med mina cash.
snubben frågar om jag vill ha kaffe, jag (superstressad) säger något i stil med, ne (emma känner nog igen) lite extra pinsamt att snubben är malins grabb, hoppas INTE han kände igen mig.
jag frågade snällt hur lång tid det skulle ta, och fan vad snabba dom är 10 minuter. yes.
min pappa kom med plånboken och allt var bra igen.
tilläggas bör att jag även hann köra på enkelriktad gata, mot då alltså. men det tänkte jag inte på, för jag var så stressad.

nu är allt frid och fröjd.

ikväll blir det löpning med Linnéa.

Kommentarer
Postat av: eng

HA HA Jag hajar nejet där, inte konstigt om han blev rädd för dig typ ;P bitchen ju mohaha

2009-04-27 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback