solen lyser, nu börjar livet bli värt att leva

hej!
jag har blivit med dammsugare, officiellt nu. den är rosa (fin rosa). den suger bra och bäst av allt, den var gratis!
igår fyllde min kära Linnéa år! och hon fick massa fina presenter. en mini PC, eltandborste, kläder, smycken, en rosa dammsugare och lite små plock. annelie fick med en dammsugare, men hon fick en svart! kändes lite mer moget.
idag var jag verkligen trött när jag skulle gå upp, så jag låg en kvart längre än vanligt, och det är ta mig fan extra svårt att gå upp när personen bredvid har sovmorgon JÄMT.
upp kom jag iallafall lite sent så jag tänkte att jag kunde cykla istället fär att gå. då vinner jag tid. men hey tanken senare, min nyckel ligger i papps bil. så istället för en go cykeltur till jobbet blev det en stressad promenad. damn.

igår spelade vi träningsmatch mot mtv, vi förlorade. och det sög. men slog en hörna som nickades in. det bästa jag gjorde.. och några idioter i det andra laget spelade i shorts och inga långkalsonger under. jag fattar inte folk som inte tar på sig! för fan ryck upp er. själv lirade man i dubbla tröjor långkallingar dubbla strumpor samt mössa!
men det är ju jag.

jag längtar till nästa torsdag! JÄTTE mycket. bara det lilla problemet att maia hade släppt ett nytt album! (så ellen om nån frågar dig nu så vet du, det släpptes den 25/3) men då måste vi ju lyssna in oss så vi inte sitter där och inte kan en låt.
så nästa vecka ska emma och jag ses dömycket så vi kan alla låter UTANtill.

ikväll är det hockey och jag myser. jag är själv hemma (jo jag har nog biljett om jag vill, men fuck heller) så jag ska sitta själv titta på en go tjejfilm och äta mums mums! verkligen världsbäst.

jag har hämtat ut en packet från gina idag, en tröjja fick åka tillbaka. men tishan var dönice, bra att jag tog en extra stor storlek så den sitter sådär slappt och gott.
 
hum undra om jag har något mer att säga. arbetslösheten spås öka.. nehe? konstigt. varför i helvete blev det en finanskris? iofs ska väl jag inte klaga jag sitter säkert men ändå.

vill ni veta vad jag gör nu? jag plastar in ca 500 papper det är inte så kul. därav detta inlägg. vi är begravda i jobb. bra ja kul nej. men snart ska jag nog gå en liten promenix.

imorgon ska jag springa och lira boll. fan vad jag längtar. och gud vad jag svär.

Kommentarer
Postat av: Eng

MOhahah trippeldejt varje dag fööh fan ;)

2009-04-02 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback