sunshine

HELLO
idag vaknade jag med tanken på mitt stora påskägg som jag fick igår av andy, det var fyllt med geisha, maraboo, kexchoklad, neverstop, alltså bara choklad och alltså bara sånt jag gillar. så därför sitter jag nu i mina löparkläder och ska ge mig iväg på en joggingrunda.

maia i torsdags va livet, då menar jag verkligen livet, jag och emma iförskaffade oss ost, kex och nötter, jag tog fram en flaska vin sedan satt vi där och njöt. lite salongsberuade blev vi, emma blev även bakis.
konserten var grym, vi satt längst fram och ah det var som om att vi hamnat i himlen, i ungefär 2 timmar..
åh det var så himla himla bra. jag köpte en poster som hon givetvis signerade som nu sitter på min garderobs dörr, jag vet jag är såååå cool.
vi trippade ut och såg att bussen gick om fyra minuter, mhmmm och det är ganska långt till busshållplatsen. från konserthuset, så jag tvingade emma till att springa (nästa buss gick om 30) emma tjötade om sin jacka men sånt hanns inte med, jag började löpa, och helvete vad jobbigt det var, men vi hann, vi kom ner och hann pusta ut ca 10 sek, sen kom bussen..

igår hade jag&andy en såndär toppendag vi vet, andy väckte mig genom att säga förlåt, mn första tanke, ne nu jävlar.
men han hade inte varit otrogen, han hade rakat av sig håret. haha, men han är snygg ändå ju.
sen gick vi upp åt frukost samtidigt som vi kollade på forrest gump. så jevla söt.
sen gick vi hem till ljungarum, träffade emma på vägen, haha bakis i solen. vi hann även med att gå in på donken och ta en glass.
väl hemma hos mamms (dom var förövrigt inte hemma, på väg till sthlm) tog vi fram badenbaden stolarna och sen solade vi. yes ni läste rätt. igår var det ca 16 grader i skuggan och typ 22 i solen. men rastlös som jag är solade jag i ca 30 minuter sen gick jag in och satte mig vid dator för att uppdatera mig om hur ni har det i världen.
sen åkte jag och mitt hjärta upp till a6 för att ta en fika, det var mys, sen åkte vi hem och kollade på TADA eva&adam fyra födelsedagar och ett fiasko. sen lagade vi käk, hamburgare. mums.
sen traskade vi hemmåt, träffade även moa, det var kul, kändes lite som om att prata med ellen, speciellt när moas ironiska röst klingade, lät exakt som ellen.

äsh nu blev det ett jävla långt inlägg, ikväll blir det påskmiddag hos andy päron, imorgon blir det grillning samt prommis med emma, på måndag blir det match. sen är livet som vanligt igen.

nu ska jag ut och springa som sagt wish me luck. eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback