Take me there

jag har haft den bästa påskhelgen någonsin. orsak? det har varit toppen väder alla dagarna, så jag&andy har varit på strömsbergsvägen och solat (ja i bikini) så lite färg har man även fått.
sen har jag varit med emma em smula, vi gick ca två timmar i skogen och pratade skrattade och njöt av alla fina blommor. själva påsken firades med middag i HVA. det var väldigt gott&trevligt.
sen har även grillsäsongen dragit igång för våran del. mums. jag åt laxwrap. nyttigt och gott, så det ska vara va? (skratt)

sen var det ju det där med matchen. och fan. vi förlorade. men med flaggan i topp. för första gången ever trillade jag på grus. eller trillade och trillade, jag skulle trycka till en gammal kaxig fd lagkompis i haga. men hon hade nog inte tänkt sig få en sån smäll av mig som hon fick hon föll som en fura och jag trodde faktiskt det skulle bli mer motstånd så jag föll över henne. men bollen blev iallafall min, det kommer jag ta med mig från den matchen, samt två skrapsår.
och bäst av allt vi möter dom snart igen. hatkärleken är total.

idag är jag ganska handikappad, skoskav på bägge fötter och ett svullet knä. men det har väl aldrig hindrat mig från att gå min dagliga runda. och sen är det träning ikväll, trillar jag på mitt knä igen, jag svär jag avlider.

på tal om avlida kollade jag på hitta hem igår. fyfan. så sorgligt program. älska ledsången.
och ja, jag grät en smula när dom avlivade en vovvsing. man känner ju till processen så att säga.
och på tal om hundar, min lilla alice har blivit kvinna. så nu har hon en liten trosa. så gulligt så.

4480 kronor drogs från mitt konto idag. vill ni veta vart?
till turkiet. LE

så nu återstår det att de vart jag och andy hamnar i sommar. Grekland är ett hett tips. Mitt önksemål är Portugal.
Men grekisk fetaost är ju lockande även det.
men iofs. spelar det inte så stor roll. jag ville till turkiet och dit ska jag.

Veckans träning blir som vanligt, fotbollx2 matchx1 puls samt massa promenader och löpning fem kilometer höll jag ju nästan på att glömma. fan hur kunde jag?

22 maj. Mat, alkoholhaltiga drycker och mingel hos mig (strömsbergsvägen) plus en. USA boka in. 38 dagar kvar. psst tagga haha


Kommentarer
Postat av: Engi

WOW...världens omoderna vildar...ska till turkeeeeeeeeey...WOW på det och tom. en BOW

2009-04-14 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback