temperaturen

igår mätte våran termometer 28 grader,  WOHO (det bör tilläggas att den steks i solen, men alltså om man sätter sig på en fläck som solen når blir man själv stek i 28, jag upprepar 28 grader)
och detta firar jag med att gå upp med vinterjackan på vinden, nu är det skinnjacka som gäller. 

igår hade jag världens bästa dag, efter jobbet åkte jag och handlade lite, köpte en bok, ett grått nagellack samt lite käk. 
på kvällen var jag ensam hemma och detta firade jag med att ta massa ego kort samt äta mumsmums. 
och jag kikade in på hockeyn typ dom sista fem. jag tycker verkligen hockey är tråkigt. sen somnade jag på soffan.

idag är det torsdag! dagarna flyger fram. och hey solen skiner även idag så det får absolut bli ett varv runt munksjön sen med mina kottar..  sen ikväll blir det löp+fotboll med torpaff. och hey, nästa vecka går vi förmodligen på gräs! som jag längtat då får man äntligen snöra på sig sina riktiga fotbollskor (eller vad säger du helen?) grusskorna är ohyggligt obekväma i jämnförelse.

jag längtar tills på lördag, mys med pärlorna innan dom åker iväg. bara jag och emma kvar.. men vi överlever (säg det med inlevelse.. vi övverleveerrr)

nej för fan mitt liv var inte ett dugg intressant idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback