they say that your heart is where your love is.

och så var det den där efterlängtade veckan. och solen tja den skiner genom några moln.
jag har precis gått runt munksjön blev grymt arg på en bilist som inte tänkte stanna för mig och mina små hundar. jag blev svinförbannad och satte ut en fot ändå (jag kunde blivit påkörd jag vet, men det var så värt risken),
han fick tvär nita och ta emot min enormt bitchaktiga arga blick.
gubbjävel.  

ikväll ska jag och min beztiz fika på min balkong så soljävel håll dig framme till kvällen.. vi ska även lyssna in maias nya album, jag hittade det på spotify idag och det är faktiskt ett bra album.
så det ska bli förbannat trevligt på torsdag.

helgen är fullspäckad.. men på vilket sätt vet jag inte än, det är mycket som ska få plats. men maia är givet, så även påskmiddag hos Andreas mamma&pappa. sen är det lite öppet det är ju trots allt en eventuell match i kinnarps, jag tror inte det är avgjort än. och om då pappa&mamma åker till sthlm, tja få får ju även jag fyra biljetter till en finalmatch. tackar vi nej till det? nej. och om det inte blir så, blir det väl middag och bio, men fast&furious? eller vad hette den? handlar inte den typ om bilar, pangpang och matchomän. (sånt som jag hatar) lite bittert att lägga 100 spänn på det,jag kanske råkar smita in marley och jag istället. what ever. jag vill inte se bilar. eller så går jag inte alls. bra idé då sparar jag 100 pix, så ryktades det om en liten gay fest. gud vet vart jag kommer hamna.
en till sak som är säkert är det det är match på måndag mot haga.. wä.
jag hoppas min sträckning har lagt sig. för visst sa jag att vi spelade match med exakt elva man, sa jag även att jag hade stora probelm att komma ur sängen och att jag fortfarande har träningsvärk i rygg, mage och armar samt ont i skallen för att jag nickade. men det var jättekul att spela. förutom min lilla sträckning då.
dags för nytt stycke nu inte sant?

så.

dagen stora fråga är om det blir mums mums, köpt kladdkaka eller hembakta muffins ikväll. eller kanske lite av varje?
gottegris i know


Kommentarer
Postat av: Eng

Va betänksam uggla såg ut på bilden! OLALA jag snackar mums mums som fan, vill ba vräka mumsan

2009-04-06 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback