bitterfittan

HEY
idag har allt gått min väg.
jag traskade in till friskis och köpte friskis kort, kan jag börja boka? nej, jag har visst missat avboka tre gånger, så jag måste betala 50 spänn för att kunna boka igen och sen har dom inte registreat att jag köpt nytt års kort, borde inte allt gammalt groll försvinna då?
sen kom jag hem, min första tre räkning låg och väntade OH
upptäcker till min stora fasa att 3000 fria sms till alla inte var aktiverat, och visst 3 av mina fyra närmsta vänner som jag smsar med har tre, men min p-vän har inte och min lilla emma har inte heller tre. MAHA
jag kollade upp mitt avtal och insåg snabbt att tre hade gjort fel, jag ringer snabbt upp tre och jag får trycka på tusen knappar innan en faktiskt människa svarar. världens trevligaste ung man svarar vi löser problemet tre flat är nu på min mobil, jag fick nästa månad fri och JA nu jävlar ska här smsas..

sen fick jag hem ett brev från bilprovningen, fy och fasa, min lille bil kommer knappast rulla igenom. jag är nervös redan nu, och besikningsdag? 26 oktober, jepp jag kommer få magsår innan den dagen kommer.

OCH sen idag när jag cyklade hem i regn tänkte jag en underbar tanke, jag tänkte att när jag kom hem skulle jag lägga på en ansiktsmask och sedan mysa ner mig i soffan och titta på love actually, men vet ni vad, när jag sätter nykeln i låset hemma är det redan upplåst, i min soffa ligger andy&hannes glufsar i sig chips och tittar på hem till midgård.
jag svettig, blöt och numera lite besviken fick snabbt överge min tanke om en ljuvig kväll i soffan.
och gissa vart man hamnade om inte här.


hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback