hösthår

hösten närmar sig med stormsteg, jag ska boka in en tid hos frissan, och nu är den ljusa sommaren förbi, nu satsar jag på en mer mörkblond höst.





annnat nytt för höstsäsongen är att träningen dubblas, och idag kom jag knappt upp ur sängen, jag brukar inte ha träningsvärk har inte haft det på ett par år, men idag, min mage vill inte vara med.  jag känner hur sexpacket trycker sig fram... hoho
later on. MATCH, jag hoppas att jag slipper vara vänsterback. det gör lixom fotbollen lite mindre värd att lira. det är inte kul, och förra matchen hoppade jag in som v-ytter sista 10 och gissa vem som passade fram till ett mål. exakt.
men men jag ska inte hoppas på för mycket, det kommer bli som vanligt, ah vänsterback, lollo, men jag vill iiiiiinte.

nu ska jag och mitt sexpack jobba vidare... xoxo lolo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback