lonliness is better when you're not alone....

när tiden inte räcker till, vem finner det då intressant att ta hand om någon annan, 
när ingen annan frågar dig hur du mår?
 
jag har försökt knåpa ihop en mikronovell, så som är lite inne i jkpg, men jag kan inte.
vill, men kan inte värdelös frågetecken

ne. nu kom emma. jag har ett uppdrag att fixa. mer detaljer får ni inte.

äsh nu lämnar vi den delen jag inte är så bra på, och pratar om saker jag är bra på, te.x min träningsveckan.
igår var jag och andy uppe på axamo, först skulle vi gå 2.1, men vi pratade och missade en sväng så 2 kilometer blev tre. sen ökade vi tempot och sprang 4.7.så bra.
och vet ni, jag har fört träningsdagbok i 42 veckor nu. om 10 veckor ska jag summera min årsträning, hur ballt är inte det då?
idag är det fotbollsträning, och igår när jag spatserade på ica insåg jag att det var min tur att fixa fika, så nu har jag köpt kakor och lättdryck. mmmm
och på torsdag är det match! höstsäsongen inleds borta mot hallby. kross?

och på lördag är det dinner time hos math. mums utropstecken.








































tusen tankar hundra frågor inga svar.


Kommentarer
Postat av: Eng

Värsta jetebra mikronovell juuu

2009-08-13 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback